بررسی خاک و دیوار حائل تحت بار وزنی با آباکوس Abaqus

خانه » فیلم های آموزشی » فیلم های آموزش Abaqus » بررسی خاک و دیوار حائل تحت بار وزنی با آباکوس Abaqus

بررسی خاک و دیوار حائل تحت بار وزنی با آباکوس Abaqus

۰ تومان

(دیدگاه 1 کاربر)

به طور کلی در فیلم آموزشی بررسی خاک (Soil) و دیوار حائل تحت بار وزنی با موارد زیر در نرم افزار آباکوس (Abaqus) آشنا می شوید.

• ایجاد مدل هندسی دیوار و خاک (Soil) به صورت دو بعدی و Shell
• تعریف رفتار الاستیک بتن و همچنین رفتار الاستیک و پلاستیک خاک به روش Drucker Prager
• تعریف روش حل استاتیکی General Static در نرم افزار آباکوس (Abaqus) و در نظر گرفتن معادلات غیرخطی جهت تغییر شکل های بزرگ (Large Deformation)
• اعمال شرایط مرزی و تعریف شتاب گرانش جهت مدل سازی بار وزنی
• تعیین نوع و اندازه المان ها و شبکه بندی مدل هندسی قطعات
• انجام تنظیمات پردازش موازی به روش MPI و حل مسئله
• بررسی نتایج حاصل و تجزیه و تحلیل نتایج

مدت زمان فیلم آموزشی : 16 دقیقه

مدرس فیلم آموزشی : احمدزاده

زبان فیلم آموزشی : فارسی

ضمیمه فیلم : فایل ورودی نرم افزار آباکوس

شناسه محصول: EF46 دسته: برچسب:
EAN: 10007463

توضیحات

بررسی رفتار خاک (Soil) و دیوار حائل میانی به دلیل کاربرد آن در ساختمان های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. در این فیلم آمورشی که جز دوره پیشرفته آموزش نرم افزار آباکوس (Abaqus) است دیوار بتی و خاک (Soil) اطراف دیوار به همراه پی دیوار به صورت دو بعدی مدل سازی گردیده و تحت بار وزنی مورد بررسی قرار می گیرد. برای مدل سازی رفتار بتن تنها پارامترهای الاستیک بتن لحاظ گردیده است. در مدل سازی رفتار پلاستیک خاک از مدل Drucker Prager استفاده شده است. از روش استاتیکی General Static در نرم افزار آباکوس (Abaqus) برای حل مسئله استفاده شده است. کلیه مراحل مختلف ایجاد و حل مدل به صورت گام به گام در این فیلم آموزشی توضیح داده شده است. نحوه ایجاد نواحی پلاستیک در خاک و همچنین مقادیر تغییر شکل در خاک (Soil) و دیوار مورد بررسی قرار گرفته است.

در این فیلم آموزشی با موارد مختلفی از جمله  ایجاد مدل هندسی دیوار و خاک (Soil) به صورت دو بعدی و Shell، تعریف رفتار الاستیک بتن و همچنین رفتار الاستیک و پلاستیک خاک به روش Drucker Prager، تعریف روش حل استاتیکی General Static در نرم افزار آباکوس (Abaqus) و در نظر گرفتن معادلات غیرخطی جهت تغییر شکل های بزرگ (Large Deformation)، اعمال شرایط مرزی و تعریف شتاب گرانش جهت مدل سازی بار وزنی، تعیین نوع و اندازه المان ها و شبکه بندی مدل هندسی قطعات، انجام تنظیمات پردازش موازی به روش MPI و حل مسئله و بررسی نتایج حاصل و تجزیه و تحلیل نتایج در نرم افزار آباکوس آشنا می شوید.

نمونه کوتاهی از فیلم آموزشی

برند

سافت یار

1 دیدگاه برای بررسی خاک و دیوار حائل تحت بار وزنی با آباکوس Abaqus

  1. محسن احمدزاده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *